Wolfoppad 10 in Madagascar

Bijna op pad,

Hallo allemaal,

A.s. maandag gaan Elly en ik weer op pad, deze keer gaat de reis naar Madagaskar. Ik heb jullie allemaal maar weer in de mailinglijst ingevoerd, zodat je af en toe over onze belevenissen kunt lezen.

Dit is alweer het tiende reisblog van Wolfoppad, dus we hebben een klein jubileum te vieren.......En we hopen natuurlijk dat er nog minimaal 10 bij zullen komen!

We hebben al gehoord en in de Lonely Planet gelezen dat er lang niet overal Wi-fi is op Madagaskar, maar we doen ons best om minimaal eens per week een verhaal te versturen........

Groetjes, Hanneke.

Nyta

Heel veel plezier allebei!

Cora & Marieke

Wat een goed plan om weer op reis te gaan! Fijn om op de hoogte gehouden te worden. (Voor zover mogelijk) Heel veel plezier samen en goede reis. ????????????????????????????????????

Reinder en Frouk

Hai dames,

Wij wensen jullie voor morgen alvast een hele fijne reis en goede vlucht en we hopen ook veel fotoos te zien van al dat moois daar ... ????????????

Ben en Marjan

Dames een fijne en gezonde vakantie toe gewenst. Zijn jullie rijbewijzen nog geldig.

Marian Dagelet

Heel veel plezier.

Aly

Meiden,een hele goede reis,veel genieten en vooral heel veel lol

Ber en,Ria

We hopen dat jullie een geweldige reis hebben

Joost

Ik probeer op elk bericht te reageren, maar beetje druk hier, vandaar de late reactie ;-)